donderdag 16 oktober 2014

WEEKEND VOOR DE DEUR

Misschien wel een van de laatste mooie weekenden dit jaar, het wordt warm en zonnig. Hier in Friesland betekend dat een weekend misschien nog langs het water een voettocht maken of nog genieten van de laatste warmte op het water. Afgelopen zomer hebben we op de Veenhoop een vaartocht met een van de oudste Friese skutsjes gemaakt. Altijd weer een belevenis. De rust van het water. de laatste zon, zeilen, touwen en stoere mannen die met de wind in de zeilen je laten genieten, gewoon van het geklots van het water, de stilte van de natuur, meer heb je niet nodig, misschien wordt het nog een laatste vaartochtje voor dit jaar.











 




10 opmerkingen:

  1. Ik zou het er nog maar even van nemen en lekker het water op gaan. Gave foto's trouwens!

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's!
    Heerlijk op het water, het voelt altijd zo rustgevend.
    Wij varen nog wel eens door de Biesbosch, zo mooi!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gezellige foto's, ik hoor de boot al kraken en het water klotsen.
    HMMM ik krijg al zin om mee te gaan.
    Geniet ervan Liefs Jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om in het najaar nog met een Skûtsje mee te zeilen, toen onze kinderen klein waren zijn we diverse keren naar de wedstrijden Skûtsjesilen gegaan, we genoten enorm van de sfeer er om heen.
    Het lijkt me heerlijk om nu nog te genieten van de sfeer op het water en de mooie natuur om je heen.

    Mooi weekend Pauline.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pauline,
    Ik had gisteren al een reactie geschreven, maar toen moest ik nog inloggen... en dan blijkt dat zo'n reactie gewoon niet geplaatst wordt, zodra je hebt ingelogd...
    Dus bij deze, als ik jou was en als het mogelijk is, zou ik zeker gaan voor nog een laatste boottochtje op het water, wandelen kun je de hele winter door.... toch?
    Prachtige foto's hoor, dit moet echt genieten zijn...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! Mooi zo die beelden op t water. Ik ben een keer in Friesland geweest en toen was het er heerlijk vertoeven dus dat zal nu niet anders zijn ;-) geniet van het prachtige weekend!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer materiaal en mooie luchten. Ik hoop dat je vandaag gezeild hebt het was reprimande weer voor.
    Fijn weekend verder, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pauline, meer heb je zeker niet nodig.

    Fijn dat je ons hebt mee laten varen, door middel van je prachtige foto's, ik heb er van genoten.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi beelden van het water en de schepen! Ik heb helemaal niks met varen: ik moet vaste grond onder de voeten hebben maar vind het wel heel mooi om te zien!
    Ik hoop dat je toch mooi weer had: hier ging het een uur geleden regenen en werd het ineens een stuk kouder!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Pauline, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog!
    Wat heb je zelf ook een ontzettend mooi blog, die zeilfoto's zijn echt prachtig! Wij hebben zelf een antiek jachtje dat we aan het restaureren zijn, mijn man heeft hier ook zitten genieten van je foto's!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...